J &J ha-ha

Vad gör man inte för sin mamma... Alla möjliga grejjer får man ställa upp på, nåja det kunde ju varit värre än att kramas med Jason Crump men lite pinsamt var det allt haha stollig man det där. I tisdags var vi alltså på speedway i Vetlanda (i närheten av Vimmerby typ haha). Jag hade tyvärr kameran med mig, tyvärr därför att mamma är heltokig och jag måste ta kort på han och han och han och han får vi inte missa! ja, ni fattar. Hehe pinsamt ibland att stå där med en fet kamera speciellt när vissa av killarna som kör är i min ålder, lite äldre.... Nåja det gör inget jag klarar mig! Här kommer bilden mamma tyckte var sååå fiiiin. Hihi jag gillarn inte med iallafall. Varsegoda!


(ja, jag ser väldigt lustig ut på bilden men extremt oförberedd plus att jag hade en dålig hårdag haha(A)) 

Kommentarer
Postat av: Alex

Du lyckas ju ta kort med alla möjliga :D

2009-06-18 @ 19:02:03
URL: http://replokalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0