Jen ftw!?

Haha shit, jag är evigt tacksam mot min kära klasskamrat Sara som introducerade mig för de stora bloggarna! Blondinbella driver en blogg jag faktiskt fastnade för, hon är rätt klok den kvinnan. Och dra mig baklänges, idag när jag kollade in där hade hon en tävling där 5 st. kommer vinna att få följa med på galapremiären av nya Harry Potter filmen!
Ååh, det vore ju en helt galen upplevelse, haha jag och mina fantasier drog iväg lååååååångt direkt jag läste det haha. Tänk om... Tänk om... Tänk om!
Det skulle göra min 18e födelsedagsvecka till den bästa någonsin, helt klart! Hehe de brukar ju inte vara så värst lyckade, mina födelsedagar. Nåja, på Fredag då blir det kalas! Hihi ja, ja, sommarkänslorna älskar mig och jag har massor av spring i benen. Läste Bellas blogg efter mitt förra inlägg och jag fick iden att om jag bifogar en bild som visar hur glad jag skulle bli, då kanske jag har en chans :D haha.
Enklare sagt en gjort hahaha bad Therese ta ett kort på mig, nåja kul hade vi men en bra bild fick vi inte. Jag gjorde iallafall ett kollage till slut, får se om våra ansträngningar hjälper mig något. Hehe här kommer lite misslyckade bilder iallafall!








Haha synd att ingen filmade, jag hoppade runt och hjulade och gjorde grodhopp och sprang och ramlade hehehe nåja vinner jag inte är jag glad för det, vi hade roligt iallafall xD
Puss :D

Kommentarer
Postat av: adde

Hej alla glada bloggare! har en tävling just nu på min blogg!

För detaljerad information besök

www.enccii.bubbleroom.se

2009-06-24 @ 22:38:27
URL: http://enccii.bubbleroom.se/
Postat av: gästbloggaren Ida

fan va ballt.. skulle också vilja ha en killkompis som läser twilight!

2009-06-24 @ 23:07:31
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0