klipp-klipp

AJUSTE! På tisdag klockan 10:00 ska jag äntligen ta mig till "min" frisör Theodora på modeklipparna(HON ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MITT OCH MÅNGA ANDRAS HUVUD!) och fixa håret. Det behövs kan man minst sagt säga, viserligen har jag tur och har väldigt bra hår som växer som ogräs och aldrig blir slitet i längderna, bara topparna så snart är det fin fint igen! Men frågan kvarstår, hur ska jag klippa mig? Är inne på lite olika grejjer, vill absolut ha kvar längden på håret, även fast det är fruktansvärt varmt såhär på sommaren så tänker jag inte klippa av det igen. Långt ska det vara, men i övrigt? Lugg? Lite uppklippt? Snelugg? Mittbena? Snebena? Rufs? Ääh, kommer antagligen inte bli någon större skillnad mot nu men om något gullpucko där ute får en snilleblixt om vad jag skulle passa i för frisyr var inte rädd för att tala om det! Nu snackar jag bara frisyr, inte färg. Hur gärna vissa en vill att jag ska färga det mörkt igen kommer det inte ske nu till sommaren, inte ens i höst för då kommer det bli rött. Så shut-up angående färg och koncentrera er på formen! :D

(bilden har inget med det att göra men jag ville visa mig och min syster igen som vi såg ut på hennes konfirmation hihi)

Inte världens bästa bild, men men gör inget hihi


Kommentarer
Postat av: zarah

okej :)

2009-06-04 @ 12:28:10
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0