ne

Apropå ingenting speciellt (eller kanske alla studenter som hoppar runt och är glada och ledsna på samma gång). Det här, som börjar nu. Imorgon, eller kanske på fredag. För mig börjar det på fredag... Mitt sista sommarlov.
Det känns inget bra, jag vill fortsätta ha sommarlov, helst hela livet ut! Sch, det där sa jag egentligen inte hehe det var bara en låtsas tanke för alla vet ju att man ska se upp med vad man önskar haha och sommarlov resten av livet... Lite tråkigt i längden kanske.
Nåja. "skönt" att inte ha ett sommarjobb i år faktiskt för jag ska riktigt ta vara på sista lovet...

Nu blir jag nostalgisk igen, buhuhu jag fyller snart år. Jag hatar att fylla år. Någonting går alltid fel, alltid. Fram tills för några dagar sedan hade jag inga som helst onda aningar om i år, MEN. (allas vårat älskade ord, men) Men, jag har kommit på minst två möjliga saker som fullt möjligt kan göra min artonde födelsedag till den värsta hittils. Mm, det känns inte så bra faktiskt så alla som läser det här önska av era hela hjärtan och all kärlekskraft att jag ska få ha en bra dag! :D Snälla? Okej lite snälla tankar om min dag räcker... Tack! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att den blir jättelyckad, din födelsedag!<3

Vad är det som kan göra den hemsk i år då? :o

2009-06-16 @ 23:32:45
Postat av: Frida

// Frida ;)

2009-06-16 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0