sommartider

Hehe jag har redan lyckats bränna mig, förstår inte varför jag skulle få pappas bleka hud och inte mammas bleka men som lätt blir brun. Orättvisst! Äsch jag klarar mig... Är jätteduktig med solskyddsfaktor och blablabla.... Nej nu är det färdigklagat! Jag var på körskolan idag och vi körde i rondeller och det gick skitbra och jag var jättenervös men jag sitter här nu och skrattar så japp det gick bra haha! När jag inte kan skryta för någon annan eller ingen bara orkar lyssna då är jag extra glad att jag skapat den här bloggen. Jättemycket energi har jag också just nu så ska nog snart gå ut och springa eller kanske ut och fota... På bussen hem så hjälpte min kära vän karin mig att komma på värsta bra ideen till en grej jag kan göra i väntan på bättre tider! Haha eller jobb... Nåja, ascoolt ifall det funkar! Huhu jag avslöjar inget nu inte.

Och en bra grej till! Vi har äntligen fått upp våran lilla plaskpool, haha nej men den är liten och för grund för att simma i men det finns inget härligare än att flyta runt på en madrass och njuta av livet där. Iallafall inte i lilla ringarum! Ååh, jag älskar sommarkänslor, jag blir så glad.

Puss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0