svenska kronan!?

Jag satt här nere i mitt rum och surade som bäst pga att jag inte kan göra de där fotouppgifterna jag måste för att få godkänt(eller högre!) för att tydligen har det blivit något fel på filerna vi hade börjat skriva. och orkar jag verkligen börja om från början? Nje, inte än. Men det är rätt akut, så det känns rätt kört... blir väl en prövning i höst. Men men, till saken, som sagt, jag satthär då jag plötsligt hör mamma och pappa prata om en ny krona, haha va liksom. Men ja, kanske fler än jag som missat det? De har iallafall gjort en helt ny enkrona här i sverige i år! Jag som sitter och läser aftonbladet varjedag och inte ett ord om det har jag sett haha. Tydligen är det en grejj för att det nu är hundra år sedan Sverige och Finnland blev varsitt land.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är efter lille vän ;)

2009-06-05 @ 21:22:59
URL: http://saramikaelapettersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0