wey

Ibland, typ nu, blir jag väldigt trött på skolarbeten som görs gruppvis. När ska folk fatta att man kan inte sova bort varenda morgonlektion? Inte ens när de egentliga lektionerna är över, nejnej och sen kan man inte skicka uppgifter som tidigare gjorts i grupp och råkat glömmas bort innan de lämnades in. Ursäkta mitt gnäll men jag blir så irriterad ibland haha. Läraren i fotografisk bild A kom och tjatade på mig om att han ville att jag skulle gå igenom mina bilder och se om jag kunde hitta något mer att lämna in och blablabla, men ja, snäll som jag är sa jag okej så nu har jag roat mig med att kolla igenom bilder och hittade "vampyr"bilderna från i vintras. Snart dags för ett nytt försök va? Haha kolla den här bilden..


och den här, haha, passar jag som blodtörstig, mörkhårig, psycho, vampyr?  haha



Aja, bilder på mig själv som jag inet fottat(bara kommit på ideen och allt runt omkring) kan jag inte skicka in. Jag får leta vidare! Ha det bra hej hopp:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0