WILLY WONKA?!

Okej, nu har jag överträffat mig själv. Jag visste sen tidigare att jag lätt fastnar i böcker och inbillar mig att jag är huvudpersonen (hehehe Isabella Swan, thats me! Promise!) Men i film?! Trodde jag inte man kunde råka ut för. Kanske var jag bara för trött för att se film själv... Nåja, jag såg nyss på Kalle och chokladfabriken. Den var precis så bra jag förväntade mig att den skulle vara! Hehe och ja nu till grejjen, i scenen när Willy Wonka himself åker hem till sin far och lägger sig i tandläkarstolen och gapar... Efter  en stund kände jag mig lite öm i käkarna och insåg då att jag själv satt och gapade som ett fån där i soffan... Hmm... "Ser fint ut Jenny, inga tandtroll! Varsegod och stäng munnen nu!" TYP.
Haha pucko. Ja, jag skriver till mig själv ibland hehe vem annars skulle skriva till mig såhär dags?! Haha ääh... Jag älskar film, böcker, sagor! Om någon skulle hamna i min hjärna skulle den bli väldigt imponerad av allt man hittar där, promise again! Och man skulle nog få sig ett gott skratt också... Om man har en lättsint syn på livet förstårs hihi.

Nu ska Jenny sova, God natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

fin blogg, ska vi lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-25 @ 11:40:35
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Jeffe

heheheeey, jag såg den med för första gången nu när den gick på tv! Har sett originalet, men den här var 100 gånger bättre, om inte roligare. Hare fint!

2009-06-25 @ 12:19:33
URL: http://jennifersworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0