16/02 2009

"Bra kämpat Jenny!"
Ja, idag kände jag mig rätt frisk och bra (inte helt, men fullt tillräkligt) så tänkte ja jag går till skolan och till dansen, men tar det lugnt och kollar på. Onödigt att ta ut sig helt nu när jag håller på att bli frisk? Mmh, allt gick så bra tills efter dansen, vad händer jo vi måste springa till bussen. S-P-R-I-N-G-A.
   Där var mina ansträngningar för att bli pigg och frisk tills imorgon som bortblåsta, kämpar fortfarande för att andas med ajaj i lungorna, täppt i näsan och ajaj i huvudet.
   SÅ, färdigklagat för den här veckan! Haha, man ska alltid se saker från den ljusa sidan. Jag har en lampa bakom mig som lyser fast jag har ingen anning om vad jag ska skriva mer idag, kände för att bara skriva lite iallafall. Om jag mår bättre imorgon blir det gymmet med TH igen, snygga och starka ska vi bli till i sommar.
Puss //Jenny


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha springa var ju "jättekul", jag var trött redan av dansen ju.. ^^

2009-03-17 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0