Dagens musik!

Nu tar vi det bokstavligen talat, dagens musik. Musik som jag lyssnar på idag, och inte sådär generellt sett musik som "världen" lyssnar på "idag" det är så tråkigt. Nej, här ska ni få höra! Jag var jättesugen på att dra igång våran gammla LPspelare och lyssna på lite gammal bra musik som Freestyle, Gyllene tider, saga.... ja, vad vi nu har där ute. Jag går ner för trappen och säger åt min syster att om hon vill se på tv får hon gå upp för nu ska jag lyssna på musik i stereon, men då ni, DÅ! Då ropar min far och säger att gummisnodden som driver skivan (eller hur det nu var) gick av häromdagen... Jag började nästan gråta! Nästan, jag var jätteinställd på att få lyssna och nu måste jag sitta här som alla andra av dagens ungdomar och lyssna på spotify. Ja, jag erkänner, spotify har återigen räddat mig! Det var som en pusselbit jag inte visste att jag saknade förrän jag hittade den, de där programmet alltså, haha.

Nåja, här kommer lite youtube klipp med lite bra musik jag kände för att dela med mig av idag!
























Nu får det nog räcka för tillfället, men vem vet jag kanske uppdaterar den här listan under dagen, om jag hinner för ska nog till Natta på "tjejeftermiddag" haha istället för kväll, det passade inte ikväll tydligen. Nåja, have a great sunday allihopa som orkar läsa!
Och just ja! Igår var jag på "myskväll" hos Sara, på bussen hem sen fick jag ett nytt smeknamn, DUMLE!
Hah, den ni.
Pusspuss //Dumle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0