Friday night

Möte några på bussen hem, Frida, Charlie och Tobias. Vi kom i värmen fram till att spelkväll vore något, eftersom ingen av oss hade något planerat men mängder av överskottsenergi (nåja, åtminstonde jag hihi). Japp,så sagt och gjort,  lite folk kom och vi spelade Bosse bildoktor, Black out och ett par omgångar Twister. Rätt kul faktiskt, hihi tack för kvällen!


(jag i lila tröja, strax efter fick jag "vänster ben på gul" och sedan lyckades folket runt om hamna över och runt mig, behöver jag säga att jag var rätt körd sen?)

Kommentarer
Postat av: David

haha :D! Tack för att jag fick komma :)

2009-03-21 @ 21:04:24
Postat av: Anonym

Haha det var kul!:D

Vi får göra om det någon gång:)

2009-03-22 @ 14:32:16
Postat av: Jeen

Och anonym är? :P

2009-03-22 @ 14:33:52
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: Frida

sorry xD jag trodde att jag hade skrivit i mitt namn men icke..

// Frida =)

2009-03-28 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0