Gyllene Tider

Jag sitter här och inser att det är nu tredje gången idag jag skriver här. Måste nästan vara rekord? Nåja, ingenting att fundera på egentligen eftersom det nästintill bara är jag som läser det iallafall, hihi. Jag och Th var jätteduktiga på gymmet och jag känner att imorgon kommer jag ha ordentligt med träningsvärk i magen, ryggen och säkert någon mer stans... Jag har också insett att ha spotify, då är det nästan  bara att välja och vraka med musik att lyssna på, då sitter man plötlsigt där och "jahopp nu då?" Så jag efterlyser någon som kan ge mig lite tips på bra musik jag kan lyssna på tillfällen som det här när jag har tråkigt?
Ikväll råkade det bli en liten dos med Gyllene Tider, men självklart finns inte den låten som sitter i mitt huvud. "Hej!" heter den och är sådär lagom glad, trevlig och somrig.

Jaja, jag ska snart gå och lägga mig antar jag, det är skola imorgon. Blir nog ett ganska intressant samtal med mentorn angående betyg. Hm... God natt och önskar mig själv lycka till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det bra med samtalet?:D



jag läser faktiskt bara att jag inte kommenterar så ofta^^

2009-03-28 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0