Helgen och en ny blogg

Nu har jag tillbringat lite tid med att flytta över vissa av mina gamla innlägg till den här bloggen. Vill ni läsa fler av de gamla så oroa er inte, min gammla blogg JeenDC.blogspot.com kommer jag inte att ta bort och vem vet jag kanske till och med någon gång byter tillbaka dit. Men nu har jag tänkt mig att annvända den här bloggen istället, haha ge mig gärna kommentarer om vad jag kan göra för att göra den bättre (snyggare).

Iallafall.
I fredags gjorde jag inget, vart väldigt trött så var hemma och såg på Let's Dance med familjen sen gick jag och la mig och somnade väldigt fort, haha tur de med tanke på att jag är förkyld och skulle upp och träna tidigt igår. Dumt att träna när man är sjuk? Ja, men Therese trodde jag var "lat" när jag sa att jag inte kunde träna pga förkylning i torsdags... Jag hatar att bli kallad falska saker så därför drog jag mig upp tidigt igår och åkte iväg och tränade innan jag for hem duschade och fixade mig för att åka till ett ställe jag aldrig vart på med Sara, Hampus och Joel. Det var mysigt, vi såg på film och var ute och gick och sådär.
Sov hos Sara inatt och imorse skulle jag ta en buss in till stan för att äta middag och fira Morfar som fyllde år (grattis!) men kom det någon buss? Nej, inte i tid. Fick ta den efter och bli lite sen istället men det gick bra endå.

En himmla massa mat och fika och tårta och efterrätt. Pff, ibland tror jag att mormor försöka göda upp oss så vi kan bli julskinka ett vackert år! Nej, nu skojjade jag, kom på det precis nu, haha. Idiot. Jag ska nog snart gå och lägga mig så att jag blir frisk och orkar gå till skolan imorgon... Och dansen. Hm, hur dåligt på en skala 1-10 är det att gymma när man är genomförkyld? (Rösta högt så Therese tror på mig på tisdag om jag säger att jag är sjuk, hon tycker säkert att jag bara är larvig, hihi jag vet att hon aldrig läser vad jag skriver men om hon gör det så ta inte illa upp av det här, jag tänker ju på dig hihi puss eller något)

Något sånt här brukar väl vanliga blogginnlägg se ut, va? Mm, men jag är inte vanlig så sådana här innlägg kommer heller inte bli allt för vanliga i min blogg, bara så att eventuella nya läsare är förberedda!

Tack för mig, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0