Tralala ledig måndag!

Ibland önskar jag att jag kunde vara lite mer normal. Och när jag säger normal menar jag tillexempel om man går runt och fryser och känner sig hängig så får man feber och så är det inget mer med det, man kanske tar en ipreen och tycker lite synd om sig själv. Men så är det inte för mig, nej jag kan gå runt och frysa och vara jättetrött och så visar det sig att jag har 36.3 i temp.. Undertemp alltså. Hopp, hur går det till? Tack för den, nu får jag gå runt och frysa och vara trött och undra. Nej, världens onödigaste blogg innlägg skulle jag tro att det här blev men kände att om någon kan ge mig råd om hur man tinar upp ordentligt så vore jag tacksam hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0