Mitt första innlägg där jag nämner Smoothie, HAH!

Idag har jag varit duktig och tränat på gym med Therese. Ja, för er som inte vet det så har även jag muskler som gömmer sig lite överallt på kroppen på mig. Mmh, imorgon hoppas jag på träningsvärk, jag tycker det känns väldigt onödigt när man tränar utan att känna något sen, då känns det så... onödigt? Ja, onödigt för utan träningsverken så tänker jag att jag tränade för lite så det inte gav något, trots att jag var helt slut där, haha.
   Nåja, just nu sitter jag och lyssnar på Evert Taube, haha skyll på Mr. Thåström att jag lyssnat på "konstig" musik sista dagarna. Inte mitt fel att han gjort två grymma covers på gammla visklassiker som jag blev nyfiken på och kände för att kolla upp. Bellman får beröm och lite applåder, Taube... jo, han var duktig men inte riktigt lika intressant, åtminstonde inte enligt mina åsikter.
   Haha, jag gjorde ett kort avbrott nu för att springa iväg och börja fylla upp badkaret med vatten (nej med cola! klart man har vatten i ett badkar...) och medan jag avr i badrummet hoppar mamma in och ber mig noppa hennes ögonbryn, gick galant! Hon fick lite ont bara, och det fick jag med! Oj, vad gammal jag känner mig men medan jag noppade så stod jag frammåtlutad och när jag skulle resa upp mig igen då sa min rygg nej minsann! SKrek gjorde den åt mig, wäääää trodde jag skulle få ryggskott men som tur var hade jag inte ont längre tredje gången jag försökte rätta upp ryggen. Tack och lov, jag är rätt ung trots allt!

Nu ska jag göra som alla bloggdrottningar gör, en fruktsmoothie! Får se vad jag annvänder till den men hallon lär det åtminstonde bli. Kan skriva sen och för att vara lite "blogg-tuff" kan jag även lägga upp en bild på den så den som ser blir suktad eller inspirerad att göra en egen nyttig sak hihi. Vilken musik passar bäst till ett avslappnande bad föresten? Blir nog något roligt 80tal idag... Orkar inte flytta in högtalarna till badrummet så kan bara annvända en liten sketen cdspelare som jag fick i present när jag fyllde 5 år! Det är snart 13 år sedan... Oj, lite gammal börjar jag visst bli iallafall!

Nu vart Jenny ledsen i ögat, vi tröstar oss med en låt om en gubbe & kärring som påminelse om att vi blir alla äldre så småningom. Åtminstonde utseendemässigt! 
//Er UNGA PIGGA FRISKA (hosthost) Jenny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0