Bra jobbat, Jenny!

Idag vaknade jag halv tolv och tänkte nu gäller det. Jag sover inte en natt till i det här rummet så stökigt som det är nu! Peppad och glad i hågen som alltid gick jag upp och åt frukost med mamma och pappa som precis tog en kaffe och åt muffins. Hihi jag sov länge för en gång skull.. Nåja, tillbaks till saken. Jag berättade om min bra idé att det var dags att STORSTÄDA mitt rum med damning, skräpplockning, lite omflyttningar bland grejjer, plocka bort gammalt skräp, tvätta golv, bädda rent och ja hela kittet ni vet. Mamma gillade mitt initiativ, haha, och lovade att hjälpa mig. Sagt och gjort! Klockan tio nu ikväll var jag helt klar, ja helt, jag hade även duschat och gjort mig lika ren och fin som rummet(nej inte klätt upp mig eller så, jag tycker jag är fin i pyjamas!)

Nu sitter jag här i soffan och bara njuter och andas in doften av citron och hör fåglarna kvittra. Ja, bara i min fantasi såklart men ni fattar. Jag känner mig verkligen bra just nu! Haha ni som känner mig eller överhuvudtaget någon gång varit hemma hos mig när mitt rum varit "städat", jag lovar ni skulle få en chock om ni såg det nu för det är verkligen rent och fint och ordning på varenda hylla! Inte ett damkorn kan ni hitta! Det ända ställe som är lite rörigt nu är den högra låtan under tv:n så tack,tack mamma för att du stod bredvid mig och sa åt mig vad jag skulle göra så fort jag tröttnade haha bäst i världen är vi!
Och ja jag var tvungen att skryta lite om det hihi det är något jag måste göra ibland när jag blir extra nöjd över något. Tralala nu sjunger vi vidare och går och lägger oss va?
Puss och god natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0