.

Oftast är jag väldigt glad och lycklig, men ibland så minns jag, minns att jag faktiskt väldigt troligt är som en tickande bomb. Eller en handgranat som väntar på något som drar ur den där saken och kastar iväg mig-
Och när det väl smäller, ingen vet väl i förväg hur stor skada det blir?
Jag har alltid varit fascinerad av stjärnhimmelen, kanske är det därför jag fick en egen stjärnkarta att alltid bära med mig, när jag vill och när jag inte vill lika väl som när jag behöver och när jag inte behöver?
Ska man skratta eller ska man gråta. Ska jag skratta eller ska jag gråta, vad ska ni göra?
Nej, vi gör ingenting nu. Vi skiter i det, tränger bort det och hoppas att vi inte behöver oroa oss för att behöva ställas inför svåra val, eller händelser utan alternativ. Det kan ta sig i kragen och hänga sig på en galge i en rutten klädkammare.
Vad nere jag kände mig plötsligt. Nåja, det känns snart bättre. Hoppas ingen tog åt sig för mycket av mitt tänkande.
Ni får en bra låt att lyssna på som tröst!


Kommentarer
Postat av: Alex

Fågelunge alltså :D

2009-05-23 @ 05:50:43
URL: http://replokalen.se
Postat av: Jeen

Egentligen rätt kräsen sådan men du lyckas alltid pricka rätt! Har nästan inte kunnat sluta lyssna på den här låten haha

2009-05-23 @ 09:25:30
URL: http://jendc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0