ey


Förvänta dig inget Jenny, när ska du lära dig?
Antingen åker du dit sitter där och ler och klappar händerna, men vi vet alla att jag kommer inte vara nöjd, varför då ta emot något när jag vet att jag inte kommer att kunna vara tacksam fullt ut? Jag hatar svåra val. Antingen tänker jag på mig själv eller så är jag oerhört... raka motsatsen iallafall. Med tanke på att på grund av någon annan stäldes jag inför ett val jag hatar att göra jag kan inte bestämma mig. Det handlar om mig. mig-mig-mig-mig-mig.
Sista tiden har jag varit oerhört nostalgisk av en lustig anledning och förr, när jag var mindre lyssnade jag så mycket på green day och i oktober kommer de och spelar i sverige. Yay!
Nu snurrar det i mitt huvud. Nej, det beror inte bara på överhettad hjärna med många tankar det beror mest troligt på migrän. Uäh, ska nog gå ut en stund. Ursäkta så mycket för dessa lustiga halv deppiga innlägg ikväll, imorgon är jag nog glad igen haha herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0