gamla cam

Snurrig som efter tornadon på liseberg, en anning mindre skrattig bara. Hm, jag kan verkligen inte begripa vad det är för fel, vad gör jag för fel? Varför har jag så äkligt ont i ryggen/nacken hela tiden? Massage drygt tio veckor i streck hjälpte ett tag men nu sen två veckor tillbaka har det nästan varit värre än innan jag började. Varför, varför, varför frågar jag mig hela tiden. Okej, inte hela tiden men ofta. Det är inte direkt så att jag vill ha ont och det är inte psykiskt heller det vet jag.
Bajs är äkligt.

Här peppar jag mig själv med lite gamla cambilder jag hittade på mig själv haha självironi är bra att ha, mmh tummen upp för den!















Nu känns det bättre. Någon som vill cama med mig? Haha puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0