lego time

idag är en stor dag! Iallafall för vissa av mina gamla leksaker (lego scala!) de ska nämligen bli filmstjärnor i en stopmotion film jag ska göra. Så om någon har vägarna förbi Ringarum kan den hitta mig krypandes på knä i gräset med en fet kamera och fota leksaker. Det ni, en syn ni inte kommer glömma. Haha nej nu överdriver jag men kul kommer jag ha! Värsta bästa barnprogrammet, HAHA KARIN JAG PASSAR MYCKET BÄTTRE IHOP MED BOLIBOMPA VICTOR NU! Jag gör med barnprogram! Hihihi
Jag är en ängel egentligen, kanske, säkert...möjligtvis? När jag var liten och vi hade gäster hemma så brukade alla mina kramar ta slut lagom till de skulle åka hem, då slapp jag gå och kramas med alla läskiga tanter och farbröder som skulle nypa en i kinden och säga "ojojoj vadstor du blivit!" Nåja, kramarna lagrades i ett stort lager under den tiden så nu finns det så de räcker och blir över! Haha bäst är det.

Ha de bra jag skriver mer senare om något lite vettigare haha
Puss/ Jeen



Här har ni en annan stopmotionvideo ifall någon skulle undra vad det är. Charmigt!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, den har jag inte sätt :)

2009-05-24 @ 14:44:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Karin

Bolibompa-victor! xD

jag vill med passa bra ihop med honom :/

2009-05-25 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0