Lista!

Godkväll! Jag har inget bättre för mig så tänkte att ja, varför inte. En lista kan jag underhålla mig med! (Egentligen är det en utmaning att det händer något dåligt om man inte gör den och så vidare men det ska jag itne utsätta er för så tog bort det innan jag la igen den. Bäst jag är va? Haha)
Här är lite onödig fakta om mig hare gött!


OM JUST DIG

NAMN: Jenny

FÖDD: 26 Juni 1991

BOR: Ringarum
 
FAMILJ: Mamma, pappa och lillasyster

SKOLA: John Bauer

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: Lite

ÅNGRAT NÅGOT: Inte direkt

LJUGIT: Bara för mig själv

SVIKIT NÅGON: Tror inte så.

KÄNNT DIG SÄMST: Nej

GRÅTIT: Jo

SKRATTAT: Haha ja hela tiden

VARIT SJUK: Ja fy sjutton

VARIT UTOMLANDS: Haha i min drömmar

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Nej

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Som en blandning mellan Toker,Trötter och Prosit!

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Fysiskt- Mindre bra. Psykiskt bara bra tack!

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ställer de rätt frågor så svarar jag ärligt!

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Förälskad- ja kanske men inte kär

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja det gör jag

VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Charmiga galna typer haha

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Ha ett leende på läpparna för tusan! :D

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre än mig iallafall

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Det han passar bäst i, woho!

UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Mitt emellan med lite rödaktiga toner

ÖGON FÄRG: Blå

LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt

SNYGG ELLER FUL: Jag känner mig inte ful iallafall :P

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Delvis haha

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Händer

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Njee

HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej, usch pinsamt men en dålig vana jag har som hindrar mig.

SMINK ÄR DU INTE VACKER UTAN: Jodå, hellre utan än med haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0