Lördag 30 maj 2009

Den här kvällen var jag på musikal med Natta, Charlie och Sara. Det var en som film och musikgymnasiet här i norrköping gjorde; "Is there a life after highschool?" Och den får bra betyg av mig! Ja, de flesta teatrar och sådant får det just för att jag alltid blir så fascinerad och kommer verkligen av mig helt när jag är på teater/musikal eller ser en riktigt bra film. Men, även om jag är som jag är så var den riktigt bra! Musik genom hela i princip och de som sjöng sjöng riktigt bra och ja, de får alla komplimanger av mig! Hjälp, vet inte vad jag ska skriva. Hm, vad den handlade om? Ja man kan säga att det var en himla massa. Tillexempel så börjar en tjej sjunga om första gången hon gick på dejt med den snygga killen och då får man i bakgrunden se ett jättesött par börjar dansa ni vet så där helt otroligt fint som man bara gör på romantiska filmer. Och ja, massa flashbacks kan man kanske säga. Haha en replik jag fastnade för var "DU! Jag har ändrat mig!" hahahaha men den fattar nog bara Natta bäst faktiskt. Haha...


Mina vänner i skolan kommer älska mig nu när jag återigen länkar en av mina personliga favoriter av scener ur en annan musikal! Den är bara rolig, det är därför, blir så glad. Money-money-money-money-money!



Kommentarer
Postat av: Natha ;)

HAHA "DU, Jag har ändrat mig!" xD HAHAHAHA

2009-06-01 @ 01:09:11
Postat av: Sara

DÖD ÅT DENNA VIDEO! :|

2009-06-05 @ 21:32:02
URL: http://saramikaelapettersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0