mimmi pigg-frilla!

Av någon anledning blir jag oerhört mycket lättare utråkad och rastlös när jag är sjuk och borde ta det lugnt och så vidare. Jag känner mig också ganska kreativ ibland som idag, sitter och är en nörd och läser bloggar, typ blondinbella.se .  Kunde hon länkat den där videon mer lägligt eller? En video som visar hur man gör sådan där rosettfrisyr som typ Lady Gaga har (hatar att göra reklam för kvinnan, men håret är faktiskt lite imponerande)
Nåja, rastlös som jag var bestämde jag mig för att anta utmaningen och här är resultatet. Långt ifrån lika imponerande, jag känner mig faktiskt lite mer som mimmi pigg eller något men men. Ahahaha kom ihåg att det är första gången jag provar att göra frisyren plus att jag är sjuk (genomförkyld, lite feber, ajaj i nacke/rygg osv).

Tänk på det innan ni skrattar av stolen!

Puss:D




Kommentarer
Postat av: natasha

gud vilket fint hår dem har :)

2009-05-18 @ 20:31:45
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0