tuuut!

Igår drack jag läsk, då hamnade det massa luft i min mage. På lektionen skulle vi ha debatt, då var det nära att bubbla upp och låta lustigt, fast det gjorde aldrig det som tur var, hihi annars hade det kunnat uppstå en pinsam situation! Hohoh.

Idag drack jag kaffe, cola och åt choklad. Väl hemma vid maten så kom jag att tänka på en grej Minna sa idag och samtidigt på Saras fina " HA-HA DU FÅR INGEN PUSS, DU FÅR INGEN PUSS! HA-HA-HA HAHAHAHA"
-Och ja, jag började att stor skratta!. Lyckat att försöka förklara det för mina föräldrar, förklaringen gick ganska bra men ingen av dem fattade nog riktigt det roliga hahaha då kändes det lite varmt på mina kinder.


En annan lite pinsam grej som inte är något att skratta åt egentligen men ja hihi jag råkade glömma bort att lägga upp bilder från valborg och nu känns det lite sent så sak samma :D


P.S Nu ska jag äta glass. Glass är gott och oavsett vad så mår jag alltid lite extra bra efter att jag ätit glass! Ha en bra fredagskväll och se fram emot att jag kanske lägger upp en filmrecension senare hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0