"Alice, you're terribly late you know ...Naughty!"

Imorgon kommer kissemissebebis tillbaka hit! Haha vi hittade ju en kattunge på vinden här hemma för några veckor sedan, som tur var hittade vi ganska snart dess mamma med så hon fick stanna hos henne ett tag. Men ägarna sa att vi gärna fick ta tillbaka henne när hon vuxit till sig. Underbart!
Så nu är det äntligen dags att ta hem henne! Efter många långa diskutioner om vad hon skulle heta så kom vi äntligen överens idag. Det fick bli Alice! Jag ville döpa henne till Sally, men vi kom på att det finns en hund på gatan som heter det hehehe ingen bra ide. "Det blir ju lite som underlandet för henne som är född på en vind." - Pappas kommentar

Sötaste kattungen någonsin och modig och nyfiken. Hon är vit med lite röda fält och långhårig. Tycker jag mig höra ett "Aaaaawww"? Ohja. Jag har till och med städad mitt rum till hennes ära nu ikväll...

Nu måste jag sova men länge sedan jag länkade en bra låt såhär kommer en jag fick på huvudet efter att pappa köpte en skiva med irländska folksånger haha. Denna låten var med, dock i en mycket sämre variant.


Kommentarer
Postat av: Jennie

ja tack allt är fint med mej också!

gör du ikv?

nej tyvärr har jag inte det. men har liknande bilder på datorn ^^.



2009-11-17 @ 23:36:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: HAHAHA det skulle inte förvåna mig om alla slutar läsa den när jag byter xD

2009-11-18 @ 09:09:45
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: ina

ja visst var den, im in love.

2009-11-18 @ 09:16:14
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Åh, så kul att ni ska få katten nu! Du måste visa bild på den, för den lär ju ha växt lite grann. :)



Alice är fint, och din pappas motivering gillar jag. Alice i Underlandet är ju en fantastiskt bra. :D



sv: Tack för att du röstade på mig!



Ja men det är ju helt rätt inställning till att gå i skorna. ;)

2009-11-18 @ 12:16:26
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0