"Ditt liv flimrar förbi på ett datakort. Den totala makten, den totala kontrollen"

Okej, jag undrar hur det gick till egentligen, genom alla mina år och i den klädstilen jag hade framför allt förr, och jag har aldrig ägt en skinnjacka? Eller imitation... Lite lustigt egentligen haha, men nu är det brutet. Har en väldans rolig mamma förresten, hon hittade en assnygg jacka åt mig på stan för ett tag sen. Hon sa då: "Jenny, antingen köper du den här nu eller så får du den i julklapp. Du ska ha den, den är skitsnygg!"



Hahahha mamma <3 Jag gillar inte så mycket att veta i förväg vad jag ska få i julklapp så det var bara att köpa den... för hennes pengar eftersom studiebidraget kommer inte förräns imorgon... Bra jobbat va, ligger på  minus i denna underbara julmånad med en massa julklappar som ska inhandlas haha. Nåja nu kan jag göra det snyggt iallafall. Och nej har inte lyckats få en bra bild på mig i den ännu, eller rättare sagt, ingen har velat ta kort på mig än. Haha.
Min lördag tillbringades alltså på stan med mamma, sen kom pappas syster med familj på besök och berättade om deras USA resa (AVIS!!!) och sedan hoppade jag ner för backen till Therese och spelade kort med henne, hennes pojkvän och hans kompis. Höhö nae men det var trevligt :)

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0