Söndagkväll!

Och så har ännu denna helg gått. Fredagen var ju lite rolig var på fest hemma hos en kär vän som själv inte var där, men mycket trevliga folk gjorde kvällen rolig iallafall haha. I princip alla var från Rythmus gymnasiet så det kändes lite grann som att vi hamnade mitt i en musikal jag, Karin och Frida. Lite bortkommet med tanke på hur illa de låter när vi sjunger så höll vi tyst och lyssnade på deras stämmor istället haha. Och dansade salsa, samba, "upp,upp,ner,ner,salt,salt,peppar,peppar(?)". Haha nej orka berätta allt. Stora drag "det var trevligt!" Fast vi var äldst :O Det var länge sen.

Lördagen gick jag upp ganska tidigt för att spela in en film till ett skolarbete.. eller en prövning egentligen men ja. Det gick väl sisådär men jag lovar, jag har världens underbaraste vänner som ställde upp på extremt kort varsel och ingen information alls som skådespelare. Och jag vill även ge min lillasyster några goda ord för en gång skull, även hon ställde upp som skådespelare och faktiskt skötte sig hyffsat bra! TACKTACK Gott folk<3

Senare på kvällen blev det HUGOs med massa trevligt folk! Har iochförsig varit med om roligare utekvällar men det var helt okej. Synd bara att jag var på värsta danshumöret ever och de jag var med inte alls ville dansa haha men så kan det gå. Gör inget kommer fler gånger :D
Nu ska jag fortsätta med detta eviga arbete, endast med en paus på två timmar idag. Det blir om tio minuter för LA Ink och Gossip girl haha. Take care :*


(Screenshot hohojaja)

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart att vi ställer upp för dig, jenny:D det vet du:D



Vi drog ju med dig upp på dansgolvet några gånger iaf, men vi får dansa fler gånger en annan gång:)

// Frida

2009-11-15 @ 17:59:38
Postat av: - Alexandra!

Jag har hört att Rythmus är ett riktigt hårt gymnasium för musikerna, men att dem av just den anledningen är otroligt duktiga!

2009-11-15 @ 20:53:30
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja jag kan förstå det. :) Jag hade en kompis som gick på Rythmus och han sa att dem är riktigt tuffa där, men jag har hört några därifrån spela och dem är fantastiska. :)



Oh ja, supermysig helg!

2009-11-15 @ 21:15:01
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0