AA-AA-AAAOOOW!!! (jag ylar!)

VARGARNA ÄR I FINAL!
SÅ JÄKLA UNDERBART!!!
Inga som väntade sig när vi gick upp i elitserien i år, HA SÄGER JAG OCH ALLA ANDRA VARGFANS, DÄR SER NI SÅ BÄST VI ÄR!
Yeyeyeyeyeyeyeye jag är asglad hahaha vad ska man säga?
Mormor satt och grät i soffan så glad var hon, jag har inga naglar kvar så spännande var det, och kan tänka mig att mamma hoppar runt och kramar alla hårt flera gånger om nu. Så underbart. Vilken seger att bara kommit såhär långt! Ojojoj hahaha jag bara skrattar när jag tänker på hur härlig stämning det måste vara där nu. Blir nog att åka till Gislaved nästa vecka och se Vargarna ta hem SMguld, hihi eller åtminstonde silver.. Hoho härligt.

GOD KVÄLL ALLIHOPA!
Nu ska jag ringa mamma och se om vi får nattgäster, brukar ju få låna ut mitt rum till förare såna här dagar haha men de gör jag så gärna när de går så bra.
(update, inga nattgäster! puh jag får sova yeyeye:D)
Puss!



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag har längtat ända sedan hösten tog slut :P

2009-09-24 @ 13:22:19
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0