'Cause I'm just a teenage dirtbag, baby!

Jag kom att tänka på en grej häromdagen... Nästan alltid när jag behöver komma igång och vakna lite, tex lördagmorgnar haha, då iallafall, så fixar jag en playlist med riktig feelgood musik. Eller ja, musik som pumpar ut massa bra energi från högtalarna och varenda gång så startar jag med teenage Dirtbag. Haha ingen anning om varför, kanske för att det är en låt med text man kan? Nåja, jag gillar den iallafall och energin är helt okej! Det roliga är att när jag var liten, gick i låg och mellanstadiet så avskydde jag verkligen den låten! Haha, det typ kröp i kroppen på mig och jag ville bara hålla för öronen och skrika "bläää! STÄNG AV!"
Huh..ja... Så var det då. Vad trög jag var. Men det var säkert delvis för att jag inte förstod den. Och sne kan man ju faktiskt ändra sig... Det gjorde jag någon gång i 8an eller 9an om jag inte minns fel.

Och resten av playlisten kan se ut hur som helst med vilken typ av musik som helst (dock ingen hiphop/rap).

Men nu ska jag gå och klä på mig innan jag går till bussen.
Harebranu!




(Och vem har inte nån gång känt igen sig i den här låten? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0