VARGARNA I SMFINAL, och det går bra, GRYMT!

Då kan jag lägga till lite fler folk på listan med kändisar jag blivit fottad med... Haha nej skojja, nu överdrev jag. MEN FYFAN VAD HÄRLIGT, VARGARNA I SMFINAL!!! OCH DET GÅR BRA! YAAAAAAY!
Och om det inte vore för den här stjärnan Tai Woffinden...

... som laddar med paintball på parkeringen innan matcherna, då hade vi kanske inte gått lika långt. Jo, kanske, men grymt duktig är han och dessutom bara 19 år. Tar alltid riktigt bra med poäng! Sjukt, och här langar jag också en bild på mig med honom den ni, vi lyckades göra skumma saker med ögonen båda två men men bjuder jag på. :D



Och så upptäckte jag en pooser i laget, "Kasper" (egentligen något polsk jag inte kan stava till i stil med "kaszprzack")



Och så var jag ju tvungen att ha en bild med Joe Screen, trogen varg det! Inte kört så mycket i år dock, men väldigt många matcher har han kommit och tittat på iallafall. Bra lagledare det :)

Hahahaa bjöd på den bilden med. Han ser ut lite som en tomtenisse hihihi och jag ja jag är jag vad kan man förvänta sig.
Roligast var nog ändå Skornicki, jag frågade om jag fick ta en bild han svarade "What, just me? Why not together?!" Haha så skrattade och när han blinkat och bett snällt ställde mamma upp på att ta ett kort på mig och han.

Och ja, jag vet att jag ser stor och fet ut, större och fetare än vad jag tror jag är men de där förarna är ju hur små som helst också :) Liten bildbomd det här, och imorgon bär det av till Gisslaved för sista delen i finalen. Hur ska man kunna sova nu?! Ajja, måste. Lång dag imorgon:)
Puss hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0