En bra måndag :)

Idag så var jag hos min älskade frisör och klippte mig klockan elva.Theodora på modeklipparna måste vara den bästa nånsin, har inte hört nån som blivit missnöjd hos henne och jag tipsar alltid alla som undrar om frisörer om att gå dit till henne haha. :D Ja och jag blev fin i håret tror jag, när jag kom till skolan sen fick jag en glad kommentar. En kille i paralellklassen tittade fundersamt på mig en stund sedan frågade han ifall jag hade löshår. Nej sa jag, han svarade då med "va, är de äkta?!" eh... jaa? "shit, vad långt hår du fått"
Haha liksom, det syns först idag när jag PRECIS varit och klippt mig? Antar att jag ska ta det som en komplimang hihi.

Innan jag gick till frisören så tog Natha och jag ett varv på stan, dumt gjort, jag är nu nästan lite sugen på ett par höga stövlar... alltså, inte med klack-höga, utan höga, en bra bit överknät höga! De här på bilden kändes högre, och tror de var de med, än vad det ser ut som...

Vågar man? Haha, jag är Jenny, klart jag vågar?! Mitt problem ligger i att jag brukar få infall och köpa skor jag sedan annvänder typ en gång och aldrig mer. Ligger dessa i riskzonen? Hmm. Tills vidare kan jag ju visa den här sjukt snygga jackan vi hittade på vero moda! Jag dör, hade jag haft bra ekonomi hade jag lätt köpt den direkt! Nu är det så att den var lite för tunn, jag behöver en vinterjacka, inte höst. Men sjukt snygg haha och väldigt Halloween.
"Everyone hail to the pumpkin song!
La-la-la-la-la-la-la this is halloween"



Ojojoj, nu har jag fått huvudvärk av alla mode/klädesbekymmer. Bäst jag går och lägger mig så jag gör bra ifrån mig på teoriprovet till körkortet imorgon!

Puss och klapp på kinden!


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Norrköping låter som att det kommer från Norrland men jag gissar på att det ligger nere vid skåne typ? xD

2009-09-16 @ 10:45:30
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0