Ge mig höst!

Alltså, kan det inte bli höst ordentligt snart?! Jag blir verkligen galen av det här vädret. Ena stunden så håller man på att decka ihop av värmeslag och nästa står man och fryser så man skakar. Nästan. Okej, jag överdriver men ni fattar, jag hatar de här värmesvängningarna, det är värre än min systers humör! Boo...

Nu ska jag slå in presenter, min vän Natha fyller 18 imorgon, så grymt kul vi ska ha! ;D
Haha, åh, påtal om henne, hon hade hittat ett "brev" vi skrev till varandra i början av åttan... Haha nu skrattar vi så tårarna rinner åt det. Vi var "kära" eller ja intresserade av/i samma kille... haha... Well ärligt talat undrar jag om det inte var vid den tiden vi började bli BRA vänner? Alltså, vi kände varandra innan men jag tror det kan ha varit pga det där vi kom närmare varandra. Och isåfall borde de där brevet ramas in och sättas på museum eller nått:D nåja, nog om det. Oavsett vad så är jag glad att vi är vänner!


 
(bild från skolavslutningen i julas)

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: nej alltså playboy brukar ju ha as bra bilder men detta va fan ett fjasko, säkert därför Spencer springer runt med tidningen HAHA framsidan ser ju bra ut iaf!

2009-09-03 @ 23:26:13
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vem tycker du? johnny Depp eller Robert Pattinson? http://jarske.blogg.se/2009/september/avslutar-med-en-fraga.html

2009-09-04 @ 00:47:02
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0