WeekEnd

Det här var en anning annolunda helg, åtminstonde på festdelen. Fredagen hamnade vi på förfest i folkpartiets lokal(WTF?!) med en salig blandning av folk. Sen vart det Hugos och hade ritkigt kul riktigt nykter haha och sedan buss hem. Igår blev det hugos igen, Frida och jag åkte in till alldeles för tidigt så ett bra tag satt vi på en parkbänk och sjöng och skrattade innan vi åter igen gick till Hugos, lite mindre nykter denna kväll. Massa bra härligt folk och kvällen var... vet inte vad jag ska säga haha men det var väl roligt igen tss. Nu åkte vi dock inte hem utan Frida jag och David höll oss vakna och tog första bussen, vid sju, hem imorse. Yay! Sov ungefär tre timmar men är ändå rätt pigg idag. Lite förvirrad, men kanske har med min nya hårfärg att göra?! Haha, nej troligen inte men nått konstigt är det.
Puss! :)



Kommentarer
Postat av: Alex

"David ska va med mig hela natten, eller nej.. det lät väldigt fel. Jag vet inte"



Så nykter var du :D

2009-09-27 @ 18:34:39
URL: http://www.replokalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0