BamBam

  • Genomförkyld
  • Snöoväder

Inte kul! Men men inte deppa ihop för det, får skratta åt alla er som måste ut i snön istället. Det känns lite bättre att pricka in att vara sjuk när snön kom tillbaka än ifall det varit sol och 20+ ute. Och gissa vad? Först fungerade inte tvn och då blev jag ledsen och sov till en dvdfilm istället (haha man drömmer så konstigt om man sover till en film) men sedan så fungerade och vet ni vad jag såg då?! Att "Bam Margera presents Where the "#¤%&/( is santa" börjar om ungefär en halvtimme på canal+ comedy. I have a crush on that man alltså, humor och skön personlighet och visar den filmen på TV VARENDA GÅNG JAG ÄR SJUK sista halvåret, haha han är säkert kär i mig.

Och just nu tittar jag på Kat Von D som tatuerar sjömän ihop med Ami på Miami ink. Fint det här!

Bam's mage, bild lånade jag från Kat's hemsida. Klicka på bilden kommer ni dit :)


Andra saker som piggar upp när man är sjuk är söta, smöriga sms som det trillade in en hel del av i min mobil igår. Hihi.


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag är så envis att jag tar mig till skolan trots förkylningen, så ut i snön behövde jag ta mig. :P



sv: Nice! Galaxy åkte jag med förra året, inget för mig (i alla fall inte med mitt sällskap). Jag var den enda som inte drack och blev onykter så det var inte så spännande, haha!



Ja alltså, den har inte fått något datum för att ha premiär i Sverige än, det kanske kommer senare eller så kommer vi inte ta in den på bio alls, så den då alltså hamnar på DVD på direkten. Den BÖR ju hamna på bio men än finns ingen info om det. =/

2010-04-22 @ 14:04:31
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Vad roligt! Det var bland annat det vi fick testa på idag. Och ja, jag håller verkligen med om att man ska upprepa såna övningar, det är så otroligt viktigt att veta hur man ska gå tillväga om någon eller något börjar brinna.



Ja men då är det ju klockrent! Har man det så trevligt och trivs med människorna man är med så spelar det nästan ingen roll var man är. :)

2010-04-22 @ 17:01:43
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa äger sönder :D

2010-04-22 @ 17:39:26
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: smoffi

Hej!

jag undrar bara vad du tycker om denne justin bieber?

Jag tycker det är väldigt intresant att höra vad alla tycker och har för åsikter om denna unge man :)

2010-04-22 @ 20:57:17
URL: http://smoffis.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Ha en fin helg du med! :D

2010-04-23 @ 17:24:15
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0