BATMAN

Ikväll följde jag med Karin och Frida för att bowla med några kompisar till dem. Eller ja, jag missade bussen och fick ta nästa så åkte väl själv men ja haha. Det var iallafall jättekul och faktiskt så gick det riktigt bra för mig första omgången! Blev värsta imponerad, sist jag spelade bowling på riktigt var jag verkligen kass. Smygträningen på Wii sports har gett resultat tror jag minsann! Trevligt trevligt :D

Sen när jag kom hem hamnade jag i soffan och zappade runt på tv:n och upptäckte till min stora glädje att Batman begins just hade börjat! Den från 2005 och den hade jag faktiskt inte tidigare sett. Lite konstigt kanske med tanke på att jag är ett stort fan till batman - The dark knight. Som jag istället sett hundratals gånger... Men iallafall, den var bra! Tycker batman är fett cooool:D
Men om jag fick välja att vara kompis mellan Batman och Jokern (nej han är inte med i första sch!) så hade jag iallafall valt Jokern. Han har ju inte många vänner (haha konstigt) och dessutom är han sjukt sjuk och fascinerande och man bah oooh....va?:D


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Åh, bowling är ju så himla roligt! Och som du säger - Wii Sports hjälper verkligen. :O



The Dark Knight är riktigt bra, absolut en av de bästa Batman filmerna. Batman Begins skulle jag se en gång men somnade. Jag vet inte om det beror på att jag tyckte den var dålig eller något, för trött var jag inte. :P



Jag skulle vilja vara kompis med Harley Quinn, hon är knasig och det gillar jag!



sv: Vet du vad du ska ta för lärdom av att klicka in sent på min blogg? Att förbereda dig med massa godsaker, då klarar du dig. ;)

2010-04-10 @ 11:10:19
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0