Dagen

Okej, idag har jag varit jätteduktig! Varit på tre kalas! Först hos min charmiga kusin som fyllde 13 (kors i taket vad tiden går fort). Det var trevligt och klämde i mig en stor tårtbit och två koppar kaffe och minst fem olika kakor. Sedan åkte vi hem och mamma slängde in något i ugnen så vi skulle få lite mat i magen. Det var en lustig påse köpt på willys med lite grönsaker, pasta och kykling i nån slemmig gegga som skulle vara "så smidig!" att tillaga. Den smakade inte bra! Och kan klassas som snabbmat.
Sedan bar de av till grannen, lillsyrrans bästis som fyllde 16 (sjutton vad gammal jag är!!!) och där fick jag ner en våffla, tårtbit, kaka och saft.

Sedan till mitt favoritkalas, nämligen en kompis, Emil, som fyllde 19 i fredags. Dit for jag med Karin och Frida och han hade även Eric där. Fint! Där hoppade en god bulle och stor kopp kaffe ner i min mage.

Men det var riktigt trevligt! Spelade finns i sjön och lyssnade på musik typ hahaha. Sen precis innan vi skulle åka hemmåt kom även en annan braig kompis, Jonny dit och sa hej :)

Meeen, det jag ville säga med det här var att nu jefflar lider min mage! Ajajaj ojojoj vad den är uppblåst hahaha inte bra att leva på fikabröd, snabbmat och kaffe! Fyyyy hahahahha säger bara det, de är tur att jag har hela undervåningen i huset för mig själv XD funderar på att fråga pappa ifall han har en gammal gasmask att låna ut?.... hehehehehe

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Oj, tre kalas? Fullt upp alltså!



Det är verkligen något som är så himla bra med att bli bortbjuden på kalas - det finns ALLTID sötsaker, oftast massa olika saker också. Kakor, tårta, bullar. ;)



sv: Åh, tack så jättemycket! :D

2010-04-12 @ 18:39:12
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0