"För vi ska ta studenten, för vi ska studeeeheeenteen!"

Hur helgen var? Sjukt bra?! Hahaha dock mår jag ju inte super idag kan jag ju säga. Men riktigt bra kryssning faktiskt och lätt värd allt! Träffat mycket härligt bra folk, roligt folk, konstigt folk, fullt folk och trött folk. Haha aa det mesta. Blev en lång lördagnatt men vid sju gav jag upp efter två timmars efterfest letande och råkade somna en 3½ timme sedan gick Minna och för frukost. Sedan vid tretiden hade även Sara vilat upp sig och hon tyckte vi skulle festa hela resan ut så då var det bara att sätta igång igen haha ölspel på två personer och det man dricker är 14%... behöver jag säga att det gick ganska fort att försvinna igen då? x)
Men dansade vidare sista timmen och sedan "efterfest" i en klasskompis hytt! Haha sjukt gått i samma klass nästan tre år och nästan aldrig snackat med varann. Nåja det var helgen i väldigt korta drag.
Nu ska jag ta en dusch och äta nått tror jag :*


Och mina föraningar börjar besannas... jag anar en hemsk förkylning på väg! Ajaj min hals.

Kommentarer
Postat av: ssssssssss

stuuuuuuuuuuuudenten!!!!

2010-04-19 @ 18:40:47
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Härligt att höra att kryssningen var nice! :D



sv: Men det är ju riktigt bra ju! Kroppen behöver ju massa näring för att bli frisk igen. ;)

2010-04-19 @ 22:54:20
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0