London part 1

Och så var jag äntligen hemma igen! Eller äntligen ska jag väl inte säga har haft det väldigt bra där borta i London. Underbart väder och allt! Trevligt hotell med frukost långt över förväntan haha.
Vi var framme ganska tidigt i söndags, vid 2tiden var vi inne i hotellet så då bestämde vi oss för en långpromenad, vi bodde i delen som heter Victoria och därifrån var det inte så fasligt långt till Big Ben och London eye så det fick bli söndagsnöjet! Sedan, *damdamdamdaaaa* tog vi tunnelbanan till... Fleet Street! HAHA! Tyvärr var det ingenting alls som jag hade förväntat mig. Eller, jag hade ju såklart inte trott det skulle vara som i filmen men lite mer... engelskt iallafall? Det var liksom bara en bred vältrafikerad gata med enorma hus runt om. Haha hittade dock en billig frisör, jag skulle inte våga klippa mig där :D

Lite bilder från söndagspromenaden. :)



  



Mer bilder och sånt lägger jag upp senare. Nu ska jag dricka efterlängtat svensk underbart svart nybryggt KAAAFFFFEEEEE<33


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Skönt att höra att du haft det bra! :D



Tufft med Fleet Street! Synd att det inte var som förväntat dock. ;P



sv: Nice! Då är vi i samma liga på den fronten. ;)

2010-04-08 @ 13:37:41
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: simone

helt underbara foton :D

2010-04-08 @ 17:22:29
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0