London part 2

Söndagen gick vi mest vara runt och kollade och var glada hehehe och sen på kvällen gick vi till en liten mysig resturang med trevligaste servitriserna jag någonsin stött på! Vi möttes av tre stycken som log stort och hälsade oss välkomna och skojjade och prata och kollade att allt var bra och stämningen var verkligen super! Haha man vi blev precis glada och fulla av skratt hela familjen. Många stjärnor till St Marquis som jag tror det hette.

Måndagen ställde vi klockan och gick upp tidigt hihi heldag med shopping på Oxford street stod på schemat. Frukosten på hotellet gick också långt över förväntan! Sist vi var i London var den inget att hurra för men nu, trevligt, mysigt och mycket att välja på och gott och fräscht var det! Fint! Och tur med vädret hade vi alla dagar!
Iallafall, när vi kom hem på måndagen hade pappa och Julia shoppat massor haha och mamma en del men jag ett underklädesset, skämtpresent till en kompis och ett linne jag var tvungen att ha för de ser typ ut som en brynja( ni vet som riddare har under rustningar hahaha) fett coolt kan det bli.

Såååå på tisdagen tyckte mamma synd om mig som inte shoppat så mycket så vi tog en ur till och då hittade jag två par skor, ett par byxor, ett linne och en jacka :D Niiiiice helnöjd. Fast måste erkänna att byxorna blev lite av ett impulsköp/tröstköp för skorna jag egentligen ville ha inte fanns i min storlek hahaha. Kan ju säga såhär att man kommer nog inte se mig i annat än converse detta år. Uppe i 4 fina par nu stortrivs! Ska visa allt någon dag jag orkar.
På Tisdagkvällen gick vi även på musikalen We will rock you. Den kommer jag skriva mer om i ett eget innlägg men den var riktigt bra!!

Nu en liten bildbomb som det kallas, de hamnar säkert i fel ordning men men, klicka ifall ni vill se stort :D
Börjar med denna dock haha en pub jag tror min vän Lachan skulle trivas på höhö.



   



   


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Converse är ju så praktiska, bekväma och snygga att man kan ha hur många par som helst! :D

2010-04-09 @ 17:07:51
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0