Ludwig

Haha mamma gick just förbi mitt rum och tittade in. Sedan höjde hon ögonbrynen jättehögt och då gjorde jag med det tillbaka mot henne sedan suckade hon och skakade på huvet innan hon började skratta och gick iväg.
Varför?
Jag misstänker att det är för att jag sitter här och lyssnar på Beethoven jättehögt och dirigerar med i takt till musiken. Hahaha... skyller på att jag fortfarande inte mår helt bra. Men han är bra! Och jag lyssnar ganska ofta på klassisk musik faktiskt. Har blivit mer sista tiden av någon anledning jag inte känner till dock.
Ganska fantastisk musik faktiskt. Och hur mycket jag än älskar att lyssna på musik med texter med bra budskap så är det ändå speciellt med en låt utan någon sång alls som ändå kan säga så mycket.
Imponerande!





Kommentarer
Postat av: djustd

SV: ja, verkligen! Kryp...hm...jag skulle kunna vänja mig, det är bara att besöka psykolog väldigt ofta haha

2010-04-24 @ 13:25:53
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0