Mental Istid

"Och den nya tiden den kom ju så fort. Mitt liv flimrar fort förbi på ett datakort"

Jag saknar Thåström, Imperiet och Ebba Grön på spotify.
Så fort jag har jobbat och blivit rik ska jag köpa alla skivor med all musik jag gillar och kan tänkas vilja lyssna på så att jag aldrig behöver oroa mig för att inte kunna höra en låt jag gillar på grund av ingen internetuppkoppling. Det var sjutton bättre förr när man spelade in på kasettband från radion eller grannens lpskivor.
   Pappa har ett tjugotal band som är märkta "Benkas garage" (något i den stilen iallafall minns inte ordagrant haha). Jag frågade en gång vad det var för musik på och han skrattade och sa att det kunde va vad som. En kompis till honom som var riktig nörd och hade hur mycket skivor som helst, han hade i princip all musik tyckte de så de brukade springa dit med sina kasettband lite då och då så brände han över de bästa åt dem. Nice? Ja! Det man aldrig haft saknar man inte och det man inte vet lider man inte av.
Skitbra!


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Eftersom jag varit rökare så är de skit jobbigt att behöva känna lukten av de, sen tycker jag bara att de är respektlöst!

2010-04-29 @ 08:59:44
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: - Alexandra!

Oj, så länge sen det var jag lyssnade på den låten! Jag älskade den förr, älskade även Thåströms musik förr, nu har den försvunnit ur min "aktuella" musik.

2010-04-29 @ 18:00:53
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Artiom no:1

Du kan lägga in din egna musik i spotify, jag säger det igen ifall du inte lyssnade :D Vet du hur du gör det förresten ? :)

2010-05-02 @ 23:59:50
URL: http://mrchokladhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0