Music

Jag hatar när man känner på ett speciellt sätt och inte hittar en låt som beskriver det. Jag är sådan, ibland så känner jag för att höra en viss låt och då kommer jag på precis vilka ord som beskriver vad jag tänker. Och ibland behöve jag höra en låt för att komma på vad jag vill komma fram till, just nu till exempel, och så hittar jag ingen bra som passar. Då blir jag irriterad och kanske till och med sur. Och vid de allra flesta tillfällen brukar jag faktiskt hitta en bra låt då, så nu ska jag fortsätta leta igenom gamla playlists.

Puss:D


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag kan säga att jag förstår dig PRECIS.

2010-04-27 @ 12:08:31
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0