nightmare

Ae den här ni, jag brukar drömma mycket sjukt och konstigt och saker man bara tänker "ne va i hela friden..?" om. Men jag har aldrig tidigare bokstavligen talat vaknat med ett ryck och satt mig upp, ni vet som annars händer folk i filmer hela tiden. Men imorse då jäklar i havet.

HAhaha drömde att jag var med i filmen The Shining och sprang och letade efter en whiskeyflaska. Drack jag det skulle jag bli räddad var tanken. Så hittade jag det och började klunka i mig whiskeyn som var asäklig och sen kändes det som hela jag började brinna och all whiskey rann ut igen ur näsan på mig hahahahah eeeuuuuw DÄR vaknade jag med ett ryck upp och trodde jag höll på att kvävas av min förkylning XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0