Påsklov!

Det var på tiden, äntligen! Det ska firas, ikväll kommer förhoppningsvis Natha hit och hjälper mig färga håret. Om det blir som jag vill så kommer det bli huuur fint som helst. Kommer jag säkert tycka idag och imorgon är en ny dag haha. Och imorgon blir det partyparty! Måste fira att min pencilinkur äntligen är över haha... Och så på söndag flyger jag till London med familjen. Hua, hatar att flyga och begriper inte varför jag utsätter mig för det jämnt och ständigt?! Hmm förmodligen för att det faktist är värt ett par timmars rädsla.
Nu luktar det mat... Mmm... årets första grillning! Tralalala älskar våren :D

Glad påsk gott folk!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Åh, grillade ni? Nu blir jag riktigt avis! Vad grillade ni? :D



sv: Sailor Moon är feta nostalgin!

2010-04-02 @ 08:56:51
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0