Promenera mera!

Idag kom jag hem från skolan och var så glad, älskar detta väder!
Tänkte att oh vad det vore härligt med en promenad... och sen ringer min playmate Natha och frågar ifall jag har tid att ta hand om henne medan hennes pojkvän skulle klippa sig hahaha så vi tog en promenad genom "staden" (läs byn!) och vi övade även på vår vighet...



Jag fick faktiskt till en bättre bild med helt raka ben men tänkte att det var mycket roligare att visa dessa bilder eftersom de blev ganska lika hahaha.
Dagen annars då?
Brottades lite i trappen i skolan vilket slutade med att hon fick asont i armbågen och jag for med ryggen in i dörrkanten och har ett fettfint blåmärke längs med bredvid hela ryggraden hahaha AJAJAJ.

"Fina flickor fiser inte, de vågar inte släppa loss- waowaowao!"

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det blir lite mer fail när man har böjda ben men tusan är det ju så mycket roligare! ;D



sv: Ja just ja, tatueringen, haha! Den ska nog dyka upp när som helst. ;)

2010-04-13 @ 14:16:04
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0