Quasimodo?

Haha den här då, tror ni inte jag gått och fått ögoninflamation nu med?! Jag lyckas dra mig baklänges få allt möjligt konstigt. Halsfluss + nu detta inom loppet av.. en månad? Nåja, det är faktiskt inte säkert att det är detta jag fått nu men symptonen tyder på att det är pågång iallafall. Bläää hahaha känns som jag ser ut som Quasimodo för tillfället. Inget vackert yttre men oj så snällt och fin inre. Ego? Nej lite självpepp så jag ska känna mig piggare bara haha puss take care gott folk


Hahhahaha mer än sådär kan jag inte öppna ögonen just nu x)

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Men din lillas tackare! Du verkar aldrig få bli frisk. :P



En bra sak är ju i alla fall att Quasimodo har ett hjärta av guld. ;D

2010-04-24 @ 10:40:53
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0