Saturday's Heroes

När jag först började gymnasiet så hamnade jag i fel klass, bytte redan andra dagen. Då hamnade jag i Sagoprinsen! Mycket bra, vi satt i basgrupper vid olika bord och då var det en kille som heter Alex som satt vid mitt bord. Cool grabb det med jäkligt bra musiksmak och jag tillägnar detta innlägg enbart till honom och hans band! Det finns ingen utom han som ALLTID prickar rätt vad gäller att tipsa mig om musik. Han har inte tipsat om en enda låt jag inte gillat och det är en hel del musik vid det här laget.
Han sjunger i ett grymt punkband från Finspång som heter Saturday's Heroes och just för tillfället är de och spelar in en skiva. Jag ser fram emot att höra resultatet hur mycket som helst!
Hahaha de videobloggar också under dessa dagar, asbra nu kan jag även lära mig att laga mat :D



För sjutton gå in på deras hemsida eller spotify till och med och lyssna lite på dem! My life back är min favorit so far :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Ae fyfan nu blir jag ju nästan rörd. Inte sett det här och inte heller har du sagt nåt!



puss påre!

2010-04-12 @ 17:45:44
URL: http://www.saturdays-heroes.com
Postat av: Jeen ♠

Haha :D Varsegooo!

2010-04-12 @ 18:10:34
URL: http://jendc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0