17-18 april 2010

Här kommer en bildbomd med bilder från kryssningen i helgen. Jag gör dem små, men klicka om någon ser kul ut så blir de stora! Haha och vill man se mig, Sara, Nickie och Boda(en från klassen) dansa så får man bli fan till funcruisers på facebook och kolla in videon dära... HAHAHA säger jag bara :D

Fix och trix, ganska tidigt med andra ord :)



Mat & random boys vi delade bord med pga platsbrist. Men ganska trevliga!
 

Efter 23 före 06:00
  

   

 

Mycket poosande bilder blev det men men kamera kan inte följa med överallt:D Bilderna är föresten Saras och Minnas, taaack:D

Resterande bilder är från söndagen, typ eftermiddag och frammåt haha ingent kommentar...

   

   

    And that's it..!

Här var alltså helgen i bildrutor kort och gott. Vi avslutar med en så kallad <Klassbild!> Ja för det var bara fyra ifrån  våran klass där :D Peace and take care gott folk. Lär er inget av mig och mina vanor.




 

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Ser ut som en kick-ass resa! :D Vilken färja åkte ni med förresten?



sv: Jo men Alice har ju redan kommit så den är inte "kommande" längre. ;)



Det är inte säkert att The Runaways har premiär i Sverige i år, finns ingen info om det någonstans. =/

2010-04-21 @ 18:52:31
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0