Vaa nu pratar hon i nattmössan igen!

"Jennys skateboardskola" Vad sägs om det? Nått att se fram emot till sommaren! En helt ny serie som kommer kunna följas på youtube där JAG, Jenny, kommer lära er hur man kan göra för att lära sig skejta. Samtidigt som jag har på mig inlines.
I den finstilta texten kan man också läsa att jag har ingen som helst erfarenhet av varken skejt eller inlines sen tidigare. Mer än att jag kan hålla balansen och ta mig frammåt.
Vad sägs?! Värsta bästa showen juuuuuu
Hahahaah Njeeee.
Men ikväll dammade jag av mina gamla inlines och rotade fram skejten under sängen sedan gick jag upp till skolgården med Karin och Frida och där i mörkret övade vi balansen och hahahaha måste sett och LÅTIT fett kul ut.

  

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det vore riktigt kul att se! Själv kan jag redan åka skateboard (lägg betoningen på ÅKA, inte massa tricks :P). :)



sv: Åh, jag tycker verkligen låttexter är riktigt bra tatueringar, för man väljer i stort sätt alltid ut en text som tilltalar en, väldigt personligt!



Tack så mycket! :D Jag springer ut den 8:e juni, du då? :)

2010-04-15 @ 18:54:58
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0