"Jeen goes shopping"

Ja,  jo jag visar sällan upp vad jag shoppar. Tycker liksom inte att det är min grejj och kan inte alltid förstå det intressanta. Men nu måste jag få visa vad jag köpte för ett tag sen...



5.1 surroundsystem från Phillips. = Bioljud

Jag är en liten nörd vad gäller ljud och film, till och med "dålig" musik blir ganska bra i ett bra högtalarsystem. Och jag bokstavligen talat älskar att se en bra film med riktigt högt ljud som liksom omringar en och drar in en i handlingen på ett helt annat sett än att bara se och höra, man liksom upplever allting genom höra ljud från alla håll.
Vi kan ta som exempel inledningen på senaste Harry Potter filmen, "Harry Potter och Halvblodsprinsen", jag spinner som en katt nästan när jag hör åskan mullra igenom basen och alla effekter runt omkring mig, man förlorar greppet om verkligheten en stund. Åh det är så underbart.

Hahaha va? Vad jag gör just nu? Uhm... sitter i soffan framför tv:n omringad med högtalare 8-) Lyssnar på en skiva med typ dance favoriter. Ni vet, partymusik. Inte vad jag vanligtvis lyssnar på för att lyssna men äsch det är lördag och jag njuter av charmen med bra ljud. Nu ska jag städa och sen duscha och sen ska min lillasyster locka mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: HAHAHA det med hänglserna va fan lol xD Nej men de är sant de du säger! Jaa gud jaa, hatar när de är för varmt ;(

2010-08-14 @ 13:20:19
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: - Alexandra!

Jag kan inget annat än hålla med dig - ett bra ljud är verkligen pricken över i:t!



sv: EXAKT så tänker jag med om universum, på riktigt alltså, EXAKT som du! Jag och pappa satt i typ två timmar och spekulerade och han sa det att folk som filosoferat och spekulerat kring universum har blivit galna, på riktigt. :O



Åh, gjorde du? Vad glad jag blir när du säger så! :D



HAHA ja! Det ska jag tusan göra! Alexander ska få smaka på sin egna medicin. Ibland när jag pratar om något drar han huvudet åt sidan som hundar kan gör, du vet? Nu ska han få smaka på ett indraget öga! :P



Nej då, jag kan avslöja! Just det jobbet var som inspiratör hos A Non Smoking Generation. Då ska jag alltså bland annat åka ut till mellan- och högstadieklassen för att föreläsa om faran med nikotin och tobaken. Jag vill hjälpa ungdomar och vara en som ger dom bättre självkänsla och självbild, även få dem ålla sig undan från nikotinet för jag själv har faktiskt varit där men inte längre. Jag vill verkligen, VERKLIGEN ha det jobbet, det vore så underbart!

2010-08-14 @ 16:16:19
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Haha, ja det är det verkligen. :P

2010-08-17 @ 18:34:23
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Älska Barbapapa!



Ja dem behövs verkligen, tack för att du hoppas på mig!



Oj, det är ju kanon att du inte ens provrökt, fortsätt så. :D



Gjorde du? :O Då ska jag tusan in på Weekday!

2010-08-17 @ 18:43:43
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0